Garanti Koşulları

Her türlü soru ve görüşünüz için İletişim bölümünü kullanabilir veya info@mavioptik.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.


İptal Koşulları

Siparişinizi iptal etmek için, siparişiniz kargoya verilinceye kadar sipariş sayfanızdan ilgili ürünün siparişini iptal edebilirsiniz.


Garanti Koşulları ile İlgili Genel Bilgiler

Sitemizde sattığımız ürünler aksi açıkça belirtilmediği sürece ithalatçı veya imalatçı firmaların 24 ay (2 yıl) garantisi altındadır. Bu ürünlerin tamir veya değişim işlemleri garanti veren firmalarca gerçekleştirilmektedir.

Ürününüzün arızalanması halinde, ürünün garanti belgesinden veya kullanma kılavuzundan elde edeceğiniz yetkili adresine gönderebilir ve garanti kapsamında tamir veya değiştirme haklarınızı kullanabilirsiniz.
Fakat ürünün satışı sırasında tarafınıza belirtilmiş olan hata ve kusurlar garanti kapsamı dışında tutulur.

Tarafımıza gönderdiğiniz ürünler de aynı şekilde yetkili servislere gönderilmekte ve aynı işlemler gerçekleştirilmektedir. Ürününüzü size en yakın yetkili servise göndermeniz halinde, işlem süreniz 7 - 10 gün kısalacaktır.

Ürünün hasarlı ya da yanlış çıkması durumunda, kargoyu size teslim eden görevliden temin edeceğiniz tutanak formunu doldurarak ürünü teslim almayıp, iade edebilirsiniz.

Ürünün herhangi bir veya birkaç yerinde hasarı olduğunun, sitede ve fatura üzerinde açıkça belirtilmiş olması halinde, söz konusu ürünü/ürünleri bu hasarlarından ötürü iade edemezsiniz.

Teslimat yapıldıktan sonra, ürünün hatalı veya arızalı olduğunun anlaşılması halinde ürün garanti kapsamına girecektir.

Outlet Ürünler Hakkında :

OUTLET kategorisinde satılan ürünlere Garanti verilmemektedir. Ayrıca bu ürünlerde muhtelif çizikler, ambalajda deformasyon olabileceğinden keyfi değişim ve iade yapılmamaktadır.